Saturday 18 August 2007

Geab the fuckhouse...

Ligger i en bitter fejd med the Phonehouse sen 3 veckor tillbaka.
Problemet är att de nog antagligen inte ens vet om det.
För dem är jag nog bara en i mängden av deras mijontals missnöjda kunder!?
Varje gång man ringer är det en ny . . . . . som svarar, efter att man suttit minst 15 min i kö!
De skyller på varandra, på comviq, sina chefer osv...
Mitt ärende då?
Nej, fyra personer säger att felet är fixat, och alla fyra har olika datum när det är åtgärdat!!!

Som pricken över i:et har de inget vanligt riktnr till kundtjänst, utan ett 0200-nummer. Vilket gör det omöjligt att ringa till dem från utlandet.

Sitter på nätterna och smider planer över hur jobbig och vidrig jag ska vara mot dem när jag kommer hem! Ska viga mitt liv åt att terrorisera och förpesta deras liv...
Ska dra till med klyschor som:
-Får jag prata med din chef!
Jag ska skrika, gråta och hota...
Kanske inte hota dem, de har ju helt otroligt nog samma rättigheter som oss vanliga hederliga människor, de svinen!

Till slut inser jag att jag inte har någon chans mot dem, och att de alltid vinner!

För min egen stolthets skull ska jag nog klä upp mig i min finaste kostym, smöra mig in på marknadschefens kontor. Ta honom/henne artigt i handen. För att avslutningsvis ställa mig på vederbörandes skrivbord, dra ner brallorna och bajsa på skrivbordet.

Oj, vad förvånad denna människa kommer bli!

forts följer...

No comments: