Monday 9 July 2007

Dagens höjdpunkt!

Sitter mitt i natten och väntar på det senaste avsnittet av entourage...
Blivit blivit en sorglig tv-serietorsk!
27 min i veckan, skandal!
De skulle ju lätt fylla en 1-timmes slot.

Har börjat äta frukost för första gången i mitt liv.
En del av mitt nya sundare liv.
Nyttig yogurt, äckliga fiberflingor och en banan!!!
Och igår blev det en grönsallad till lunch.
För dem som känner mig är detta HELT SJUKT för att vara jag...

Känns ganska bra, förhoppningsvis kommer jag inte att vara en fet dvärg-köttbulle när jag kommer hem till Sverige.
Bara 22 dagar kvar, men vem räknar?

Sen har mina londonkompisar Erik & Sandra gjort slut. Lite konstigt, de var ju en del av ens london-liv... Men båda verkar vara vänner, och må bra!

Fick även ett sms av mamma inatt!

Sydney i jul, tor 19600:-!

Va? Jag kommer ju knappt ha råd med SL-kort när jag kommer hem!
Fast det vore ju grymt att hälsa på syster över jul, och kanske träffa Karin som jag inte sett på 3 år som oxå bor i Sydney!
Vågsurfa/bada/slappa i solen medans alla andra vinter-torskar, skottar snö, äter gammal lutfisk och kollar på Kalle Anka!

1 comment:

Doctor E To Be said...

tja man!hoppas allt är grymt - snart hemma igen, coool!
såg att din länk till min blogg är fel, du har ett "http://" gör mycket...
peace